Présentation de lEcole de Psychosomatique

Depuis sa création, lÉcole de psychosomatique se situe à linterface de la clinique et de la recherche. Ses objets sont les facteurs de vulnérabilité et de déclenchement des pathologies psychosomatiques, ainsi que leur traitement. Une particularité est la prise en compte des mécanismes sous-jacents impliqués, tant au niveau des fonctionnalités psychiques que biologiques. Sappuyant sur les données issues de la pratique médic

OVERVIEW

This website ecole-psychosomatique.org currently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have explored fifteen pages within the domain ecole-psychosomatique.org and found one website referring to ecole-psychosomatique.org. We were able to observe one contacts and locations for ecole-psychosomatique.org to help you connect with them. This website ecole-psychosomatique.org has been on the internet for nine hundred and ninety-six weeks, five days, twenty-two hours, and thirty-one minutes.
Locations
Apr 2005

ECOLE-PSYCHOSOMATIQUE.ORG RANKINGS

This website ecole-psychosomatique.org has seen variant amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for ecole-psychosomatique.org

Traffic ranking (by month) for ecole-psychosomatique.org

Traffic ranking by day of the week for ecole-psychosomatique.org

ECOLE-PSYCHOSOMATIQUE.ORG HISTORY

This website ecole-psychosomatique.org was started on on April 12, 2005. It is currently nine hundred and ninety-six weeks, five days, twenty-two hours, and thirty-one minutes young.

WEBSITE SPAN

Pré-accueil www.techniques-psychotherapiques.org

Le site des recherches fondées sur les pratiques psychothérapiques.

WHAT DOES ECOLE-PSYCHOSOMATIQUE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ecole-psychosomatique.org Mobile Screenshot of ecole-psychosomatique.org Tablet Screenshot of ecole-psychosomatique.org

ecole de psychosomatique

thurin jean michel

9 rue brantome

paris, not applicable, 75003

ECOLE-PSYCHOSOMATIQUE.ORG HOST

I observed that the main root page on ecole-psychosomatique.org took one thousand one hundred and ninety milliseconds to download. Our crawlers could not find a SSL certificate, so therefore I consider this site not secure.
193.49.126.9

ns1.dns26.net
ns2.dns26.net

SERVER OS

I identified that this website is weilding the Apache/2.2.14 (Unix) mod_jk/1.2.23 PHP/5.2.9 operating system.

Présentation de lEcole de Psychosomatique

DESCRIPTION

CONTENT

This website ecole-psychosomatique.org states the following, "J-M THURIN et M THURIN." We analyzed that the webpage stated " Vient de paraître! La nouvelle édition de." It also stated " UNE VIE SANS SOI - J. Présentation de lEcole de Psychosomatique. THURIN, Secrétaire Mme M. THURIN, Trésorier Dr G. Approfondir, évaluer et développer les connaissances scientifiques dans le champ de la psychosomatique, du stress et du traumatisme et les traitements qui sy rapportent, notamment les psychothérapies. Elle a deux axes dactivité ." The header had psychosomatique as the highest ranking search term. It was followed by Diplome Universitaire, biologie, and stress which isn't as ranked as highly as psychosomatique. The next words they used was traumatisme. pathologies was also included but could not be seen by search parsers.

VIEW OTHER DOMAINS

Ecole Primaire Publique Coutouvre

Merci de visiter le site de notre école.

Bienvenue sur le site de lécole publique Jean Monnet dEvron

Les dates des vacances de printemps sont modifiées.

Accueil - Ecole Publique des Sept Loups de Médréac

Ecole Publique des Sept Loups de Médréac. Classe de Nolwenn et Clémence. Du Mardi 15 mai 2018 au jeudi 17 mai 2018. 9830; CM1 et CM2 à Jersey. Le Mardi 15 mai 2018.

Qi Gong et Médecine Traditionnelle Chinoise Ecole LIAO CHAN QI GONG

POUR CONNAÎTRE MAÎTRE LIAO YI LIN. STAGES DE 5 JOURS 2018 DANS LA NATURE. DATES DES STAGES DU QI GONG 2018. DATES DE STAGES MTC 2018. DATES DES STAGES DE MÉDITATION 2018. INTERVIEW DE LIAO YI LIN. STAGES QI GONG OUVERTS À TOUS.

Ecole Rajaadanse - Bienvenue

Animation danse orientale avec Rajaa Ben Moussa. Cliquez sur la photo pour lire la vidéo. Cliquez sur la photo pour lire la vidéo. Avec la danseuse orientale soliste professionnelle Rajaa Ben Moussa. Des prestations de haut niveau. Danseuse orientale Rajaa Ben Moussa.